Pozycjonowanie Stron www
Pozycjonowanie stron - SEO
Praktycznie każdy przedsiębiorca wie, że posiadanie firmowej strony internetowej to dziś konieczność. Na stronie można zamieścić najważniejsze o działalności i dodać dane kontaktowe, które pozwalają potencjalnym klientom skontaktować się z firmą. Nie każdy przedsiębiorca zdaje sobie jednak sprawę, jak ważne jest pozycjonowanie strony internetowej, ponieważ to właśnie od jej pozycji w wynikach wyszukiwania zależy jej skuteczność. Czym zatem jest pozycjonowanie i dlaczego jest takie ważne dla każdej firmy?
Pozycjonowanie stron internetowych, to następna w kolejności czynność, jaka powinieneś wykonać zaraz po jej zaprojektowaniu. Pozycjonowanie strony to proces, który trwa jakiś bliżej nieokreślony czas i należy dać się temu procesowi po prostu potoczyć. Pozycjonowanie strony należy właściwie rozpocząć już podczas projektowania strony internetowej, a konkretnie jej treści. Systemy, w których stawiana jest storna zazwyczaj oferują możliwość dostosowania treści pod wyszukiwarki. To tam możemy przygotować ja wstępnie do tego, aby w niedługim czasie mogła się pojawić w wyszukiwarkach, a następnie zdobywać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie stron nie jest łatwe, dlatego warto się zwrócić o pomoc do osób, przed którymi ten proces nie ma najmniejszych tajemnic.
Dlaczego Facebook
Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?
Z pewnością nie raz zastanawiałeś się, że Google prawie zawsze wyświetla strony, które najlepiej odpowiadają Twojemu zapytaniu w wyszukiwarce. Pomyśl teraz, jak bardzo pomogłoby Twojej firmie zajęcie wysokiego miejsca a wynikach wyszukiwania. O ile mógłby wzrosnąć ruch na stronie? Pozycjonowanie stron internetowych jest więc procesem, który obejmuje szereg działań prowadzących do poprawy pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania w Google. Kluczowe znaczenie w naszej definicji ma słowo „proces” – pozycjonowanie stron w internecie to nie pojedyncze działanie, a skomplikowany proces, który ze względu na konkurencję może trwać od kilkunastu tygodni do nawet kilkunastu miesięcy. W dłuższej perspektywie pozycjonowanie w Google to jednak doskonała inwestycja, gdyż z czasem firma zacznie pozyskiwać wielu nowych klientów bez dodatkowych wydatków – nowi klienci będą docierać do Ciebie dzięki zoptymalizowanej i wypozycjonowanej witrynie firmowej. Wciąż masz wątpliwości, czy warto zdecydować się na pozycjonowanie?
Dlaczego Facebook
Dlaczego pozycjonowanie jest ważne dla Twojej firmy?
Przewaga nad płatnymi reklamami
01
Reklama i promocja firmy w internecie już dawno przynosi znacznie lepsze efekty niż tradycyjne sposoby sprzedaży. Dziś większość Twoich potencjalnych klientów poszukuje interesujące informacje, usługodawców oraz produkty właśnie w internecie za pomocą wyszukiwarki Google. Oznacza to, że wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania automatycznie zwiększy ruch na stronie.
Większa konwersja
02
W konsekwencji więcej internautów będzie miało okazję, aby zapoznać się z Twoją ofertą i z całą pewnością część z nich zdecyduje się na zakup produktu, napisanie e-maila, rozmowę telefoniczną lub po prostu przyjdzie do stacjonarnego stanowiska firmy. W dłużej perspektywie pozycjonowanie strony w Google jest również dużą oszczędnością, szczególnie jeśli porównamy koszty przeprowadzania kampanii reklamowych w Google Ads i Facebook Ads oraz pozycjonowanie.
Optymalizacja Strony
03
Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania jest optymalizacja strony, a dzięki zoptymalizowanej stronie znacznie poprawi się postrzeganie firmy przez obecnych i potencjalnych klientów. Pozycjonowanie strony www jest zatem najskuteczniejszym sposobem na promocję firmy w internecie.
Wysoki zwrot inwestycji
04
Warto zdać sobie sprawę, że w płatnym ruchu na stronę płacimy za każde wejście na stronę, za każdą konwersje. W organicznej sieci wyszukiwania przewaga polega na tym, że opłata abonamentowa jest stała niezależnie od ilości osiągniętych kliknięć czy konwersji na stronie.
Zalety pozycjonowania strony w Google
- poprawa widoczności w wynikach organicznych w przeglądarce Google
- zwiększenie ruchu (liczby użytkowników) na stronie
- zwiększenie liczby klientów oraz zwiększenie zysków dla firmy
- poprawia odbioru firmy przez potencjalnych klientów i budowanie zaufania do firmy
- wiele sposobów na zmierzenie i analizę efektów pozycjonowania
- wysoki zwrot z inwestycji
- elastyczna oferta pozycjonowania dostosowana do Twoich potrzeb
Na czym polega pozycjonowanie i optymalizacja strony? (On-page i Off-page SEO)
Jednym z nieodłącznych elementów pozycjonowania strony internetowej jest optymalizacja SEO, czyli działania optymalizacyjne, które sprawiają, że strona jest bardziej dostosowana do wytycznych wyszukiwarki Google. SEO, czyli z angielskiego Search Engine Optimization, ma zatem ogromne znaczenie dla pozycjonowania każdej strony internetowej. Działania optymalizacyjne SEO dzielą się na poprawę elementów znajdujących się na stronie, czyli SEO on-page, oraz poza nią, czyli SEO off-page. Do elementów SEO on-page należą m.in. content marketing, poprawa struktury strony, responsywność, user experiance oraz przyśpieszenie działania strony. SEO off-page to z kolei przede wszystkim budowanie profilu linków zewnętrznych (link-building) oraz inne działania poza pozycjonowaną stroną.
Dlaczego warto współpracować z VELBERE?
Pozycjonowanie strony w Google ma ogromne znacznie dla każdej firmy. Jest to jednak czynność, którą teoretycznie może wykonać sam przedsiębiorca. Doświadczenie pokazuje jednak, że nie jest to najskuteczniejszy sposób, a w niektórych przypadkach samodzielne pozycjonowanie może nawet doprowadzić do pogorszenia rankingu strony. Znacznie lepiej od samego początku zdecydować się na współpracę z profesjonalną agencją reklamową. Specjaliści od razu przejdą działania i sprawią, że pierwsze efekty pozycjonowania strony internetowej pojawią się bardzo szybko. Co więcej, współpracując ze specjalistami, nie ryzykujesz, że Twój błąd doprowadzi do ukarania strony przez Google. Jak zatem wygląda współpraca z agencją SEO?
Jeśli nigdy wcześniej nie miałeś do czynienia z czynnością, która nazywa się facebook marketing, zastanów się nad współpracą z nami. Twój dedykowany specjalista będzie zajmował się Twoimi kampaniami reklamowymi na Facebooku., który sprawi, że Twoja kampania reklamowa na fb będzie przyciągała potencjalnych klientów. Dzięki skorzystaniu z naszych usług możesz mieć pewność co do tego, że Twoje kampanie reklamowe na fb będą prezentowały się dobrze, a także będą zoptymalizowane pod wybraną przez Ciebie grupę docelową. Oddając te sprawy w nasze ręce, jesteś w stanie oszczędzić nie tylko swój cenny czas, ale również całkiem sporo pieniędzy, które musiałbyś wydać na koszty związane ze źle zoptymalizowanymi reklamami.
Pozycjonowanie strony internetowej krok po kroku
Co prawda każda agencja i każdy specjalista mogą mieć swój sprawdzony sposób na pozycjonowanie strony, jednak zazwyczaj cały proces przebiega w podobny sposób. Pierwszym etapem jest oczywiście konsultacja z klientem i ustalenie warunków współpracy. Następnie specjaliści mogą przeprowadzić research słów kluczowych, pod które będzie pozycjonowana strona internetowa. Wybór keywords ma ogromne znaczenie, ponieważ to od tego zależy zwiększenie ruchu na stronie. Następnie przeprowadza się Audyt SEO, czyli dokładną analizę wszystkich elementów strony. Na podstawie danych zebranych podczas audytu agencja SEO może ustalić strategię optymalizacji i pozycjonowania witryny klienta. Optymalizacja strony może obejmować takie elementy jak np. wykorzystanie słów kluczowych w tytułach i nagłówkach, optymalizacja metadanych, poprawa struktury strony, przyśpieszenie działania oraz poprawa responsywności. Ogromnie ważna jest również treść, czyli content marketing.
Content marketing, czyli jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania strony internetowej
Google ocenia stronę na podstawie ogromnej ilości różnych czynników. Ciężko jednak zaprzeczyć temu, że zdecydowanie najważniejszym z nich jest treść na stronie, czyli content. Jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa mogła znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, musisz zadbać, aby znalazł się na niej wartościowy i oryginalny content. Treść na stronie to przede wszystkim artykuły na blogu, opisy kategorii oraz opisy produktów. Nie musisz się jednak ograniczać tylko do tekstów – wykorzystaj również infografiki, video i inne sposoby na urozmaicenie treści. Content wysokiej jakości sprawia również, że strona jest lepiej odbierana przez potencjalnych klientów. Jeśli porada na Twojej stronie pomogła im w rozwiązaniu problemu, zdecydowanie chętniej wybiorą ofertę właśnie Twojej firmy! Nie zapominaj więc o treści i już od samego początku prowadzenia strony firmowej upewnij się, że wiesz, jak wypełnić stronę wartościowym contentem.
Jeśli prowadzisz swoją firmę i wciąż nie wykorzystujesz potencjału internetu w promocji swojej działalności, to zdecydowanie powinieneś zainteresować się pozycjonowaniem. Dzięki poprawie pozycji strony w wynikach wyszukiwania bardzo szybko zobaczysz, że wraz z ruchem na witrynie zwiększyła się też liczba nowych klientów!
Marcin już na Ciebie czeka
Zostaw nam dane kontaktowe i czekaj, aż nasz specjalista się z Tobą skontaktuje.