Wysokie zyski w sklepie wysokomarżowym
Na przełomie czerwca/lipca 2020 roku podjęliśmy współpracę ze świeżym sklepem internetowym. Cel był prosty, przebić się przez największych konkurentów w tej branży
Jakie kroki podjęliśmy? Na samym początku trwania umowy zainwestowaliśmy w działania pozycjonerskie budżet o równowartości kilkumiesięcznej współpracy z tym klientem, po to aby efekty jak najszybciej się ukazały
Efekty ostatnich 12 miesięcy współpracy
Poniżej przedstawiamy efekty naszej pracy na rzecz naszych klientów co nie tylko przełożyło się na wzrost ruchu, ale także na uruchomienie nowego kanału sprzedażowego z ruchu organicznego. Poza płatnymi reklamami Facebook ADS, czy Google ADS ważna jest dywersyfikacja źródła ruchu i właśnie takim jest pozyskiwanie klientów z organicznego źródła Google.
Trochę danych z Search Console
Google Analitycs
Warto zauważyć, że nasze działania nie skupiają się tylko na pozyskiwaniu ruchu z wyszukiwarki Google, ale także z innych .