Branża Beauty a Facebook Ads
Zgłosił się do nas klient z branży beauty prowadzący sklep z akcesoriami dla kobiet. W kontekście reklamy na facebook’u, trzeba do tej branży podejść w nieco inny sposób, ponieważ Facebook jest bardzo wyczulony na reklamy przedstawiające produkty z tej branży. Bardzo łatwo o blokadę konta, czy bana, jeśli kampania zostanie przeprowadzona w zły sposób. My, jako agencja Velbere, mamy duże doświadczenie w prowadzeniu reklam z tej branży, także doskonale wiedzieliśmy w jaki dokładnie sposób „ugryźć” tę kampanię dla klienta.
Przygotowania do Kampanii Facebook Ads
Po wstępnych rozmowach z klientem i zdecydowaniu się na podjęcie współpracy, przeszliśmy wraz z klientem do rozmów dotyczących ostatecznego wyglądu kampanii. Warto wspomnieć, że biznes klienta to standardowy sklep internetowy, skierowany głównie do kobiet. Nie był wcześniej reklamowany ani na facebook’u ani w innych kanałach takich jak Google Ads, SEO, czy pinterest. Mieliśmy zatem świeżą stronę z nowym pikselem facebook’a. Z pozoru może wydawać się bardzo trudne, lecz mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii na „zimnym ruchu”, więc byliśmy w stanie pozyskać sprzedaże na stronie klienta, bez przeszłych danych choćby z pixela facebook’a, czy list mailingowych
Rezultaty Kampanii
Kampania od początku zaczęła przynosić sprzedaże, lecz nasi specjaliści musieli włożyć dużo pracy, by zysk z kampanii wynosił jak najwięcej oraz by znaleźć idealne grupy odbiorców dla naszego klienta.
Ostatni miesiąc naszych prac kształtuje się następująco:
Klient jest bardzo zadowolonych z wyników, a co za tym idzie stopniowo zwiększaliśmy budżet kampanii. W marcu 2021 zostało wydane 13107,59 zł, co wygenerowało 1264 zakupy. Naszym celem na kwiecień jest wydanie około 20 000-25 000 zł, przy zachowaniu obecnego kosztu za konwersję.